**İADE KOŞULLARI**

Bal Bilgisayar Yazılım ve Bilişim Limited Şirketi olarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor ve aşağıda belirtilen şartlar doğrultusunda iade işlemlerinizi kolaylaştırıyoruz.

**1. İade Süresi**

Satın aldığınız ürünleri, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade işleminin kabul edilebilmesi için ürünün kutusu açılmamış, kullanılmamış ve orijinal ambalajı zarar görmemiş olmalıdır.

**2. İade Şartları**

– Ürün, orijinal ambalajı, tüm aksesuarları, garanti belgesi ve faturası ile birlikte eksiksiz olarak iade edilmelidir.
– Ürünün kutusu açılmış, kullanılmış, zarar görmüş veya tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
– İade işlemlerinin başlatılması için faturanızın arka yüzünde yer alan iade formunu doldurmanız gerekmektedir.

**3. İade İşlemi Nasıl Yapılır?**

1. **İade Talebi Oluşturma:** İade talebinizi oluşturmak için lütfen [destek@balbilgisayar.com](mailto:destek@balbilgisayar.com) adresine e-posta gönderin veya 0362 363 03 64 numaralı telefon üzerinden müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.

2. **Ürünü Hazırlama:** İade etmek istediğiniz ürünü, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte dikkatlice paketleyin. İade formunu eksiksiz doldurarak paket içine yerleştirin.

3. **Kargo ile Gönderim:** İade talebiniz onaylandıktan sonra, ürünü aşağıdaki adrese kargo ile gönderin:

**Adres:**
Bal Bilgisayar Yazılım ve Bilişim Limited Şirketi
Bahçelievler Mahallesi, Abdulhak Hamit Caddesi No:35/2
İlkadım / SAMSUN

**KEP Adresi:** balbilgisayar@hs06.kep.tr
**Telefon:** 0362 363 03 64

Kargo ücretleri, iade koşullarına uygun ürünler için Bal Bilgisayar tarafından karşılanacaktır.

**4. İade Süreci ve Para İadesi**

– İade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, ürünün iade koşullarına uygunluğu kontrol edilecektir.
– İade koşullarına uygun olan ürünlerin para iadesi, iade talebiniz onaylandıktan sonra 10 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız yöntemle gerçekleştirilecektir.
– Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde, bankanızın süreçlerine bağlı olarak para iadesinin hesabınıza yansıması ek süre alabilir.

**5. İade Edilemeyecek Ürünler**

– Özel sipariş ürünler ve kişisel kullanım ürünleri (kulaklık, mikrofon vb.) hijyen koşulları nedeniyle iade edilemez.
– Kampanya ve indirim dönemlerinde satın alınan ürünler için farklı iade koşulları uygulanabilir.

**6. Müşteri Hizmetleri**

Her türlü soru, görüş ve öneriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:

– **E-posta:** [destek@balbilgisayar.com](mailto:destek@balbilgisayar.com)
– **Telefon:** 0362 363 03 64
– **Web Sitesi:** [www.balbilgisayar.com.tr](http://www.balbilgisayar.com.tr)

Bal Bilgisayar Yazılım ve Bilişim Limited Şirketi olarak, sizlere en iyi hizmeti sunmak için sürekli olarak çalışıyoruz. Anlayışınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Main Menu